20 fevral 2025
Nissan Pathfinder 2000-2014 / Azərbaycan
Nissan Pathfinder 2000-2014 cü illər aralığındaki modellə haqqında ümumi məlumat
KUZOV / SEQMENT
Nissan Pathfinder, 2000-2014-cü illər arasında müxtəlif kuzov tipləri və seqmentlərdə istehsal olunmuşdur. Aşağıda bu dövr ərzində təqdim olunan modellərin xronoloji icmalını təqdim edirik:
İkinci Nəsil (R50; 1997-2004): Bu nəsil 1997-ci ildə təqdim edilmiş və 2004-cü ilə qədər istehsal olunmuşdur. R50 seriyası unibody (şassi və kuzovun birləşdiyi) konstruksiyaya malik idi və orta ölçülü SUV seqmentində yer alırdı. Əsasən 3.3L V6 (VG33E) benzin mühərriki ilə təchiz olunmuşdur.
Üçüncü Nəsil (R51; 2005-2012): 2005-ci ildə təqdim olunan R51 seriyası, əvvəlki nəsildən fərqli olaraq, yenidən body-on-frame (şassi üzərində kuzov) konstruksiyasına keçmişdir. Bu nəsil də orta ölçülü SUV seqmentində yer alırdı və 7 oturacaqlı salon dizaynına malik idi. Əsas mühərrik variantları 4.0L V6 (VQ40DE) benzin və 2.5L dCi (YD25DDTi) dizel mühərrikləri idi. 2010-cu ildə facelift edilərək 3.0L V6 dCi (V9X) dizel mühərriki də əlavə olunmuşdur.
Dördüncü Nəsil (R52; 2013-2014): 2013-cü ildə təqdim olunan R52 seriyası, əvvəlki nəsillərdən fərqli olaraq, unibody konstruksiyaya keçmiş və crossover SUV seqmentində yer almışdır. Bu nəsil, 3.5L V6 (VQ35DE) benzin mühərriki ilə təchiz olunmuşdur. Həmçinin, 2.5L supercharged dörd silindrli benzin mühərriki və elektrik motorundan ibarət hibrid versiyası da mövcud idi.
Beləliklə, 2000-2014-cü illər arasında Nissan Pathfinder modelləri müxtəlif kuzov tipləri və seqmentlərdə inkişaf etmiş, həm off-road qabiliyyətli SUV, həm də şəhər istifadəsinə uyğun crossover olaraq fərqli tələblərə cavab vermişdir.
Nissan Pathfinder modelləri 1997-2014-cü illər arasında müxtəlif nəsillər üzrə fərqli mühərrik həcmləri, fırlanma anları və yanacaq sərfiyyatları ilə təchiz edilmişdir. Aşağıda hər bir nəsil üzrə bu məlumatlar təqdim olunur:
MÜHƏRRİK
Yuxarıda qeyd etdiyimiz kimi Nissan Pathfinder modelləri 1997-2014-cü illər arasında müxtəlif nəsillər üzrə fərqli mühərrik həcmləri, fırlanma anları və yanacaq sərfiyyatları ilə təchiz edilmişdir. Aşağıda hər bir nəsil üzrə bu məlumatlar təqdim edirik:
İkinci Nəsil (R50; 1997-2004): Bu nəsil əsasən benzin mühərriki ilə təchiz olunmuşdur.
3.3L V6 (VG33E) Benzin Mühərriki
Güc: 170-180 at gücü
Fırlanma Anı: 265-275 N·m
Yanacaq Sərfiyyatı:
-Şəhər: 14-15 L/100 km
-Şəhərdən kənar: 10-11 L/100 km
-Qarışıq: 12-13 L/100 km
Üçüncü Nəsil (R51; 2005-2012): Bu nəsildə bir neçə mühərrik variantı mövcuddur:
2.5L dCi (YD25DDTi) Dizel Mühərriki:
Güc: 174-190 at gücü
Fırlanma Anı: 450 Nm
Yanacaq Sərfiyyatı:
-Şəhər: 11-13.2 l/100 km
-Şəhərdən kənar: 7.3-8.3 l/100 km
-Qarışıq: 8.7-10.5 l/100 km
3.0L V6 dCi (V9X) Dizel Mühərriki:
Güc: 231 at gücü
Fırlanma Anı: 550 Nm
Yanacaq Sərfiyyatı:
-Qarışıq: 9.3 l/100 km
4.0L V6 (VQ40DE) Benzin Mühərriki:
Güc: 269 at gücü
Fırlanma Anı: 385 Nm
Yanacaq Sərfiyyatı:
-Qarışıq: 13.5 l/100 km
Dördüncü Nəsil (R52; 2013-2014): Bu nəsildə aşağıdakı mühərrik variantları mövcuddur:
3.5L V6 (VQ35DE) Benzin Mühərriki:
Güc: 249 at gücü
Fırlanma Anı: 325 Nm
Yanacaq Sərfiyyatı:
-Qarışıq: 10.4 l/100 km
2.5L Supercharged Dörd Silindrli Benzin və Elektrik Mühərriki (Hibrid):
Güc: 234 at gücü
Fırlanma Anı: 330 Nm
Yanacaq Sərfiyyatı:
-Qarışıq: 8.7 l/100 km
Qeyd etmək lazımdır ki, yanacaq sərfiyyatı göstəriciləri sürüş şəraitinə, sürücülük tərzinə və digər amillərə görə dəyişə bilər.
ASQI SİSTEMİ
Nissan Pathfinder modellərinin müxtəlif nəsillər üzrə fərqli asqı sistemləri:
İkinci Nəsil (R50; 1997-2004):
- Ön Asqı Sistemi: Bu nəsildə ön asqı sistemi müstəqil quruluşda olub, MacPherson dayaqları və spiral yaylardan ibarətdir.
- Arxa Asqı Sistemi: Arxa asqı sistemi isə çoxqollu (multi-link) dizayna malikdir və spiral yaylarla təchiz olunmuşdur.
Üçüncü Nəsil (R51; 2005-2012):
- Ön Asqı Sistemi: Bu nəsildə ön asqı sistemi müstəqil, ikiqat A-qollu (double wishbone) dizayna malikdir.
- Arxa Asqı Sistemi: Arxa asqı sistemi də müstəqil, çoxqollu (multi-link) quruluşa sahibdir.
Dördüncü Nəsil (R52; 2013-2014):
- Ön Asqı Sistemi: Bu nəsildə ön asqı sistemi müstəqil, MacPherson dayaqları ilə təchiz olunmuşdur.
- Arxa Asqı Sistemi: Arxa asqı sistemi isə müstəqil, çoxqollu (multi-link) dizayna malikdir.
Sonraki dövrlərdə hər bir nəsildə asqı sisteminin dizaynı və komponentləri sürüş rahatlığı, idarəetmə və yol tutuşunu optimallaşdırmaq məqsədi ilə yenilənmişdir.
SALON
İkinci Nəsil (R50; 1997-2004):
Bu nəsil 5 oturacaqlı konfiqurasiyaya malikdir.
Parça və ya dəri oturacaqlar, elektriklə tənzimlənən ön oturacaqlar və avtomatik iqlim nəzarəti daxildir.
Baqaj Tutumu:
Arxa oturacaqlar qatlandıqda yük sahəsi əhəmiyyətli dərəcədə artan geniş baqaj tutumuna malikdir.
Üçüncü Nəsil (R51; 2005-2012):
Bu nəsil 7 oturacaqlı konfiqurasiyaya malikdir.
Dəri oturacaqlar, çox zonalı iqlim nəzarəti və elektriklə tənzimlənən ön oturacaqlar kimi xüsusiyyətlər mövcuddur.
Baqaj Tutumu:
Üçüncü sıra oturacaqlar istifadə edildikdə: təxminən 190 litr
Üçüncü sıra oturacaqlar qatlandıqda: təxminən 515 litr
Bütün arxa oturacaqlar qatlandıqda: təxminən 2091 litr
Dördüncü Nəsil (R52; 2013-2014):
Bu nəsil də 7 oturacaqlı konfiqurasiyaya malikdir.
Dəri oturacaqlar, üç zonalı iqlim nəzarəti və elektriklə tənzimlənən ön oturacaqlar kimi xüsusiyyətlər mövcuddur.
Baqaj Tutumu:
Üçüncü sıra oturacaqlar istifadə edildikdə: təxminən 453 litr və oturacaqlar qatlandıqda və ya çıxarıldıqda, baqaj həcmi əhəmiyyətli dərəcədə artır.
Ümumi rəy
Nissan Pathfinder illər ərzində həm off-road bacarıqları, həm də ailə rahatlığı ilə seçilən etibarlı bir SUV olub. Xüsusilə 2005-2012 (R51) modeli sərt yollara uyğun möhkəm konstruksiyası ilə fərqlənir, 2013-2014 (R52) nəsli isə daha komfortlu və texnoloji cəhətdən üstün bir seçimdir. Hər nəsil öz dövrü üçün müasir və funksional olub, geniş salon və rahat idarəetmə təklif edir. Ümumilikdə, Pathfinder uzunömürlü və fərqli tələblərə cavab verən uğurlu bir modeldir.
Fərqli marka və modellər haqqında da məlumat almaq istəyirsinizsə digər bloqlarımıza da göz gəzdirə bilərsiniz 😊
Oxuduğunuz üçün minnətdarıq😊
Kaan.az Lassa Petlas / Avtoreport.az
Şübhəsiz ki, Azərbaycanda avtomobil sahibləri üçün ən vacib amillərdən biri etibarlı və keyfiyyətli avtomobil hissələri əldə etməkdir. Kaan.az məhz bu...
16 mart 2025
ƏtraflıGenerator Və Yarana Biləcək Problemləri Necə Təyin Edək?
Avtomobilimizin mühərrikinin növbəti qəhrəmanlarından biri də Generatordur.Mühərrikdəki generator nədir və funksiyası nədir? Bu kimi müəyyən sullara c...
10 mart 2025
ƏtraflıStarter Nədir? Problemləri Necə Təyin Edək?
Mühərrik - hər bir hissəsi əsas olan mürəkkəb bir sistemdir. Bu mövzumuzda mühərrikin işə başlamasına dəstək verən Starter haqqında məlumat verəcəyik....