08 yanvar 2024

Toyoto Prado 150 (2013-2023): Azərbaycanda Əsas Problemlər və Yararlılıq

Toyota Prado 150 (2013-2023): Azərbaycan üçün xarakteristikaları

Land Cruiser Prado kimi də tanınan Toyota Prado 150  rahatlığı və etibarlılığı ilə tanınan orta ölçülü SUV-dir. 2013-cü ildən 2023-cü ilə qədər istehsal edilmiş bu model çox yönlü olmağına görə Azərbaycanda məşhur seçimdir. Satın almadan əvvəl nəzərə alınmalı olan bəzi  əsas xüsusiyyətlərinə nəzər salaq.

İstehsal Seqmenti/Sinifi: Orta ölçülü SUV

Korpus/Şassi :

Geniş və rahat salon: Prado yeddi sərnişin üçün geniş oturacaq və çoxlu yük yeri təklif edir ki, bu da onu geniş ailələr və açıq hava macəraları üçün ideal edir.

Dözümlü konstruksiya: Möhkəm konstruksiyası ilə tanınan Prado kobud yollarda və çətin relyefli ərazilərdə asanlıqla idarə edilə bilir.

Mühərriklər:

Müxtəlif seçimlər: Prado güclü 4.0L V6 və yanacaq qənaət edən 2.8L turbodizel daxil olmaqla bir sıra benzin və dizel mühərrikləri təklif edir.

Benzin:

4.0L V6: Güclü və bacarıqlıdır, kobud və ya relyefli yollar üçün idealdır. Orta yanacaq sərfiyyatı: 12-14 L/100km.

2.7L 4-silindr: V6-dan daha çox yanacaq sərfiyyatına malikdir, lakin yenə də yaxşı performans təklif edir. Orta yanacaq sərfiyyatı: 10-12 L/100km.

Dizel:

2.8L turbodizel: Orta sinif yolsuzluq avtomobili olaraq, əla yanacaq qənaəti ilə həcmli yük yerinin olması, yüksək mühərrik fırlanma anı ilə (torq) sürücülərinə daha çox imkan təqdim edir. Orta yanacaq sərfiyyatı: 8-10 L/100km.

Yağ sızması:  

Yüksək yürüş: Yürüşün artması ilə mühərrik və digər hissələrdə təbii aşınma nəticəsində yağ sızmaları ilə qarşılaşa bilərsiniz.

Yüksək temperaturlar: Prado-nun çox isti və ya soyuq şəraitdə işlədilməsi rezin və qeyri-metal bolmelerin daha premium brendlərlə müqayisədə daha tez siradan cixması ilə nəticələnə bilər. Böyük xərclərdən qorunmaq üçün mütəmadi texniki baxış zəruridir.

Yoldankənar istifadə: Qeyri-bərabər ərazi və ağır yüklər kimi sərt sürücülük şəraiti mühərrikə və asqı qollarına əlavə gərginlik yarada bilər ki, bu da potensial olaraq sızmalara səbəb ola bilər.

Sızmaların müəyyən edilməsi:

Vizual yoxlama: Mühərrikdə, alt korpusda və yağ filtri korpusunun ətrafında görünən yağ ləkələrinin olub olmadığını yoxlayın.

Yanan yağ qoxusu: Yanan yağ qoxusu mühərrikin isti hissələrinə sızma olduğunu göstərə bilər.

Aşağı yağ səviyyəsi: Yağ səviyyəsinin mütəmadi olaraq yoxlanılması sızmaların şiddətlənmədən əvvəl müəyyən edilməsinə kömək edə bilər.

Transmissiya:

6 pilləli avtomatik transmissiya: Axıcı pillə ötürmələri ilə rahatçılıq hiss etməklə mühərrikin gücü effektiv idarə edilir.

Azərbaycanda yanacaq sərfiyyatı:

Yanacaq sərfiyyatı mühərrikdən, sürmə tərzindən və yol şəraitindən asılı olaraq dəyişir. Şəhərdə orta hesabla 11-14 L/100km, magistral yollarda isə 8-10 L/100km gözləyin.

Azərbaycanda orta illik xərc:

Xidmət xərcləri sürücülük vərdişlərindən, servis mərkəzinin seçimindən və hissələrin mövcudluğundan asılıdır. Müntəzəm texniki xidmət, təmir və potensial problemlər üçün hər il təxminən 500-1500 AZN büdcə ayırın. Bazarda qeyri original ehtiyat hissələrin çeşidlərinin mövcud olması, texniki xidmət xərclərini bir miqdar azaldacaqdır.

Ümumi rəy:

Əla yolsuzluq qabiliyyəti: Prado qabaqcıl dörd təkər ötürücü və şassi tənzimlənmə sistemi ilə üstün performans sərgiləyir.

Rahat və geniş salon: Prado rahat sürücülük təcrübəsi üçün komfortlu və yaxşı təchiz olunmuş kabin təklif edir.

Potensial Problemlər: Xüsusilə köhnə modellərdə vaxt kəməri/zənciri, yağ sızması və soyutma sistemi sızıntıları kimi mümkün təmirlərə hazır olmağınızda fayda var.

Yürüş: Daha yüksək yürüşlü mühərriklər aşağı performansla işləyə və ya daha çox texniki xidmət tələb edə bilər.

Sürüş tərzi: Sürücülük ehtiyaclarınıza uyğun olan mühərrik seçmək tövsiyyə olunur. (məsələn, şəhər daxili və ya yolsuzluq şəraitləri üçün).

Yanacaq sərfiyyatı: Dizel daha yaxşı yanacağa qənaət təklif edir, lakin ilkin alış və texniki xidmət xərcləri daha yüksək ola bilər.

Tövsiyələr: Yolsuzluq həvəskarları və ya ağır yükdaşımalar üçün 4.0L V6 yaxşı seçimdir. Performans və yanacaq səmərəliliyi balansı nöqteyi nəzərdən 2.7L həcmli mühərrik yaxşı seçim ola bilər. Ən az maliyyətli variant  2.8L turbodizeldir. Prado 150 üçün ən yaxşı mühərrik sizin fərdi ehtiyaclarınızdan və seçimlərinizdən asılıdır. Sizə ən uyğun olanını tapmaq üçün müxtəlif modelləri sınaqdan keçirməyiniz tövsiyyə olunur.

Unutmayın ki, bu məlumat ümumi araşdırmaya əsaslanır və hər bir fərdi avtomobilə aid olmaya bilər. Satın almadan əvvəl həmişə hərtərəfli yoxlama aparın və xüsusi avtomobilin vəziyyətini və tarixçəsini nəzərdən keçirin.

Yeni xəbərlərdən xəbərdar olmaq üçün qeydiyyatdan keçməyi unutmayın!
https://autoreport.az/register
https://www.youtube.com/@autoreport_az
www.autoreport.az

Mercedes C-Class W204 (2011-2014) : Azərbaycanda Əsas Problemlər və Yararlılıq

Azərbaycanda istehsal seqmenti/sinif  Mercedes C-Class W204 (2011-2014)C Seqmenti: C-Class W204 avtomobil bazarında ən populyar seqmentlərdən biri ola...

30 aprel 2024

Ətraflı

Xəbərlər Bizdən Danışır / Autograph.az

Avtomobil nəqliyyat vasitəsi olmaqla yanaşı, imic, həm də çoxları üçün arzuların reallaşmasıdır. Yaxşı avtomobilə sahib olmaq hər kəsin ən böyük istəy...

19 mart 2024

Ətraflı

Toyoto Camry (2017-2023): Azərbaycanda Əsas Problemlər və Yararlılıq

Azərbaycanda istehsal seqmenti/sinif Toyota Camry 2017-2023: Seqment: Orta ölçülü sedan (D seqmenti)Əsas rəqiblər: Hyundai Sonata, Kia Optima, Volksw...

05 mart 2024

Ətraflı