15 yanvar 2024

RAV4 5 ci nəsil 2019-2022: Azərbaycanda Əsas Problemlər və Yararlılıq

Toyota RAV4 xüsusi model ilindən və bölgədən asılı olaraq iki əsas istehsal seqmentinə və avtomobil sinifinə bölünür. Sizə RAV4 5ci nəsil haqqında ümumi məlumat verəcəyik.

Korpus/Şassi
Orta ölçülü SUV/Krossover (2019-2022):
Bəzi bölgələrdə, xüsusən də Asiya və Avstraliyada RAV4 orta ölçülü SUV/krossover kimi tanınır.
Bu seqment Şimali Amerika və Avropa versiyaları ilə müqayisədə  bir qədər daha böyük ölçüləri ilə fərqlənir.
O, Toyota Highlander, Honda Pilot, Ford Edge və Nissan Murano kimi avtomobillərlə rəqabət aparır.
Kompakt seqmentlə müqayisədə orta ölçülü RAV4 adətən aşağıdakıları təklif edir:
- Daha çox sərnişin və yük yeri
- Bir az daha böyük və daha güclü mühərriklər, V6 variantları daha çox yayılmışdır
- Daha çox yükqaldırma xüsusiyyətinin olması
- 5 ci nəsil RAV 4 daha aqressiv və müasir eksteryer ilə yenidən işlənib.
- Təkmilləşdirilmiş  TRD Off-road seqmenti təqdim edilib.
- Beş korpus variantı mövcuddur: LE, XLE, XLE Premium, Adventure və TRD Off-Road.

Şassi:
5ci  nəsildə də 4cü nəsildə olduğu kimi ön asqı komponentlərində  MacPherson dayaq asqı qurğusundan və arxa tərəfdə çoxbucaqlı asqıdan istifadə olunub.
Əksər seqmentlərdə sürüşkən yol şəraitlərində daha təkmilləşdirilmiş dartma və idarəetmə sistemi quraşdrılıb.
Yerin təmizlənməsi seqmentdən asılı olaraq dəyişir və 8,1 ilə 8,6 düym arasında dəyişə bilər.

Pas və korroziya:
Ümumiyyətlə, RAV4 pasa qarşı dayanılılıqda xüsusi seçilsə də, alt hissəsi, işlənmiş qazların xaric etmə sistemi və asqı komponentləri kimi bəzi sahələr, xüsusən qışı sərt keçən və ya duzlu suya tez-tez məruz qalan ərazilərdə korroziya və ya pasın yaranmasına səbəb ola bilər .

Asqının aşınması : Zaman keçdikcə buşinqlər, zərbə uducular və dayaqlar kimi asqı komponentləri köhnələ bilər ki, bu da sürüş keyfiyyətinin azalmasına, təkərlərin qeyri-bərabər aşınmasına və tıqqıltı səslərinə səbəb olur. Bu kimi problemlərin qarşısını almaq üçün, avtomobilə vaxtaşırı baxım və yoxlamalar etmənizi tövsiyə edirik.
Təkər yatağı problemləri: Köhnəlmiş təkər rulmanları (podşipnik) daşlama və ya uğultu səslərinə, təkərlərdə həddindən artıq oyuna və hətta təkər vibrasiyasına səbəb ola bilər. Bu simptomlardan hər hansı birini görsəniz, rulmanların usta tərəfindən yoxlanılması vacibdir.

Salon
Sürücü və sərnişinlər üçün daha geniş, tənzimlənə bilən, qızdırıcıları olan 5 nəfərlik arxa oturacaqlar dizayn edilib.
Avtomatik rejimdə işlənə bilən yük yerinə malikdir. Öz sinifinin ən böyük yük tutumuna sahib modellərdəndir. Yük yerinin tutumu 570-1160 l arası dəyişir.

Multimedia Sistemi:

Bu seqmentin salonu 8 düymlük sensor ekranlı məlumat-əyləncə sistemi ilə əhəmiyyətli şəkildə təkmilləşdirildi.
Xüsusiyyətlərə standart Android Auto və Apple CarPlay, naviqasiya, SiriusXM radio, Wi-Fi hotspot imkanı və səsin tanınması daxildir.
Daha yüksək seqmentlərdə JBL premium səs sistemi və baş üstü ekran kimi əlavə funksiyalar sürücülərin ixtiyarına verilib.

Mühərrik:
- Baza mühərriki: 2.0L 4 silindrli, 157 at gücü və 184 lb-fut fırlanma anı hasil edir.
- Opsiyonal mühərrik: 203 at gücü və 184 lb-fut fırlanma anı hasil edən 2,5L 4 silindrli mühərrikdir (daha yüksək seqmentlərdə təklif edilir).
- Hibrid variant: Ümumilikdə bu variant 219 at gücü və birlikdə 41 mpg-ə qədər olan 2,5 litrlik 4 silindrli elektrik mühərriklərini özündə birləşdirir.
- Ötürmələr: Benzinli mühərriklər üçün 6 pilləli avtomatik, hibrid üçün CVT.
- Yanacaq qənaəti: Mühərrik və ötürücü sistemindən asılı olaraq dəyişir. Baza qaz mühərriki ilə birlikdə təxminən 29 mpg, hibrid isə 41 mpg-ə çatır.
- 2.0L mühərrik: təxminən 9-10 saniyəyə 0-100 km/saat sürətə çatır.
- 2.5L mühərrik: 0-100 km/saat həddinə təxminən 8-9 saniyəyə çatır.
- Hibrid mühərrik: 0-100 km/saat sürəti təxminən 7-8 saniyəyə sürətə çatmaq mümkündür.

Potensial Problemlər:
Yeni nəsil avtomobil olduğu üçün mütəmadi əvəz olunmalı ehtiyat hissələri xaric, hər hansı potensial problemlər müşahidə edilməyib.

Azərbaycanda orta illik xərc:
İllik orta texniki xidmət onlayn hesablamalara əsasən 500-1200 AZN-ə qədər dəyişə bilər. Bu məbləğə sığorta, yanacaq və saire kimi xərclər daxil deyil.

Ümumi Rəy:
Ümumilikdə, Toyota RAV4 2015-2022 şəhərdaxili, uzaq və çətin yollarada sürmək üçün tövsiyyə olunan avtomobil seçimi olaraq sürücülər üçün etibarlı olaraq qalır. Yanacaq qənaətinə görə xüsusilə büdcəli sürücülər üçün əla seçimlərdən biri ola bilər . Ehtiyaclarınızı və seçimlərinizi diqqətlə nəzərə alaraq, həyat tərzinizə və büdcənizə ən uyğun olan xüsusi modeli və seqmenti seçməyinizi tövsiyə edirik.


Son olaraq unutmayın ki, bu məlumat ümumi hesabatlara əsaslanır və hər avtomobilə uyğun olmaya bilər. Hər hansı bir işlənmiş avtomobil satın almazdan əvvəl hərtərəfli texniki yoxlama və texniki xidmət tarixçəsini yoxlamağa üstünlük verin.

Yeni xəbərlərdən xəbərdar olmaq üçün qeydiyyatdan keçməyi unutmayın!
https://autoreport.az/register
https://www.youtube.com/@autoreport_az
www.autoreport.az

Mercedes C-Class W204 (2011-2014) : Azərbaycanda Əsas Problemlər və Yararlılıq

Azərbaycanda istehsal seqmenti/sinif  Mercedes C-Class W204 (2011-2014)C Seqmenti: C-Class W204 avtomobil bazarında ən populyar seqmentlərdən biri ola...

30 aprel 2024

Ətraflı

Xəbərlər Bizdən Danışır / Autograph.az

Avtomobil nəqliyyat vasitəsi olmaqla yanaşı, imic, həm də çoxları üçün arzuların reallaşmasıdır. Yaxşı avtomobilə sahib olmaq hər kəsin ən böyük istəy...

19 mart 2024

Ətraflı

Toyoto Camry (2017-2023): Azərbaycanda Əsas Problemlər və Yararlılıq

Azərbaycanda istehsal seqmenti/sinif Toyota Camry 2017-2023: Seqment: Orta ölçülü sedan (D seqmenti)Əsas rəqiblər: Hyundai Sonata, Kia Optima, Volksw...

05 mart 2024

Ətraflı