16 yanvar 2024
RAV4 4 cü nəsil 2015-2018: Azərbaycanda Əsas Problemlər və Yararlılıq
Azərbaycanda RAV4 4cü nəsil 2015-2018: Ümumi Məlumat
Toyota RAV4 xüsusi model ilindən və bölgədən asılı olaraq iki əsas istehsal seqmentinə və avtomobil sinifinə bölündeyene qeyd etmişdik. Aşağıda RAV4 4cü nəsil komplektasiyasının müəyyən xüsusiyyətlərini təqdim edirik.
Korpus/Şassi :
Kompakt SUV/Krossover
Bu seqment xüsusilə Şimali Amerika və Avropa üçün nəzərdə tutulan ve istehsal edilmiş modeldir.
O, Honda CR-V, Ford Escape, Hyundai Tucson və Nissan Rogue kimi avtomobillərlə rəqabət aparır.
Kompakt SUV/krossoverin tipik xüsusiyyətlərinə aşağıdakılar daxildir:
- 5 sərnişin üçün oturacaq
- Geniş arxa oturacaqlar və yük yeri
- Dörd silindrli mühərriklər ən çox yayılmışdır. Bəziləri əlavə V6 mühərrikləri və ya hibrid güc aqreqatları təklif edir.
- Öncəki nəsillə müqayisədə Toyoto New MC platformasında təkmilləşdirilmiş daha sərt seqment təklif edir.
- Üç korpus variantı mövcuddur: LE, XLE və Adventure (daha möhkəm üslub və xüsusiyyətlərlə).
Şassi:
Hər iki nəsildə ön asqı komponentlərində MacPherson dayaq asqı qurğusundan və arxa tərəfdə çoxbucaqlı asqıdan istifadə olunub.
Əksər seqmentlərdə sürüşkən yol şəraitlərində daha təkmilləşdirilmiş dartma və idarəetmə sistemi quraşdrılıb.
Yerin təmizlənməsi seqmentdən asılı olaraq dəyişir və 8,1 ilə 8,6 düym arasında dəyişə bilər.
Salon:
Multimedia Sistemi:
Əsas modellərdə Bluetooth bağlantısı və audio sistemi olan 6,1 düymlük sensor ekranlı məlumat-əyləncə sistemi var.
Daha yüksək segmentlerin salonlarında naviqasiya, premium audio və smartfon inteqrasiyası (Apple CarPlay və Android Auto) ilə təkmilləşdirilmiş 7 düymlük sensor ekran sisteminə rast gələ bilərsiniz.
Bəzi sürücülər xüsusilə uzun səfərlərdə oturacaqların bir qədər möhkəm olduğunu bildiriblər.
Mühərrik:
- Standart mühərrik: 176 at gücü və 172 lb-fut fırlanma anı hasil edən 2,5L 4 silindrli.
- Transmissiya: 6 pilləli avtomatik. Möhkəm və etibarlı, hamar yerdəyişmələr və həssas performans üçün nəzərdə tutulur.
- CVT: Hibrid RAV4-də yüksək yanacaq qənaəti və onun ekoloji cəhətdən təmiz olması sürücülərin diqqətini cəlb edir.
- Birləşdirilmiş 31 mpg-ə qədər (hibrid variant mövcuddur).
- 0-100 km/saat: Avtomobilin spesifikasiyasına əsasən, 2.5L mühərrikli 4-cü nəsil RAV4 ideal şəraitdə 0-dan 100 km/saata təxminən 9.0-9.5 saniyəyə sürət yığır.
Potensial Problemlər:
Vaxtaşırı sürücüyə avtomobilin kəmərinin vəziyyətini yoxlamaq məsləhət görülür. Hansı ki, 2-3 ildən sonra anakartın əhatə dairəsi kapotun altında olduqca çox problem yarada bilər və bu, bütün benzin mühərrikləri üçün problemli bir vəziyyətdir. Profilaktika üçün ekspertlər və ya avtomobil ustaları mühərrik enjektorlarının nozzilərini hər 10.000 km dən bir xüsusi kimyəvi maye ilə təmizlənməsini tövsiyə edirlər.
Hər 40.000 km dən isə qaz klapanının təmizlənməsi tövsiyə olunur.
Dizel ilə idarə olunan 4 cü nəsil avtomobillərdə problemlər daha az müşahidə olunur, keyfiyyətli yanacaq və yağ istifadə edilməsi şərti ilə.
Bəzi sürücülər, xüsusilə yüksək sürətlərdə, ön şüşə dirəkləri və güzgülər ətrafında küləyin səs-küyü ilə qarşılaşdıqlarını bildirirlər.
Ötürmə problemləri 2019-cu ilin ilk RAV4 modellərində 8-pilləli avtomatik transmissiya ilə dişli dəyişikliyi zamanı bir az əsmə kimi problem yaşandı. Bu problemin sonrakı proqram yeniləmələrində həll edildiyi bildirilir.
Pas və korroziya: Ümumiyyətlə, RAV4 pasa qarşı dayanılılıqda xüsusi seçilsə də, alt hissəsi, işlənmiş qazların xaric etmə sistemi və asqı komponentləri kimi bəzi sahələr, xüsusən qışı sərt keçən və ya duzlu suya tez-tez məruz qalan ərazilərdə korroziya və ya pasın yaranmasına səbəb ola bilər .
Asqının aşınması : Zaman keçdikcə buşinqlər, zərbə uducular və dayaqlar kimi asqı komponentləri köhnələ bilər ki, bu da sürüş keyfiyyətinin azalmasına, təkərlərin qeyri-bərabər aşınmasına və tıqqıltı səslərinə səbəb olur. Bu kimi problemlərin qarşısını almaq üçün, avtomobilə vaxtaşırı baxım və yoxlamalar etmənizi tövsiyə edirik.
Təkər yatağı problemləri: Köhnəlmiş təkər rulmanları (podşipnik) daşlama və ya uğultu səslərinə, təkərlərdə həddindən artıq oyuna və hətta təkər vibrasiyasına səbəb ola bilər. Bu simptomlardan hər hansı birini görsəniz, rulmanların usta tərəfindən yoxlanılması vacibdir.
Azərbaycanda orta illik xərc:
İllik orta texniki xidmət onlayn hesablamalara əsasən 500-1800 AZN-ə qədər dəyişə bilər. Bu məbləğə sığorta, yanacaq və saire kimi xərclər daxil deyil.
Ümumi Rəy:
Ümumilikdə, Toyota RAV4 2015-2022 şəhərdaxili, uzaq və çətin yollarada sürmək üçün tövsiyyə olunan avtomobil seçimi olaraq sürücülər üçün etibarlı olaraq qalır. Yanacaq qənaətinə görə xüsusilə büdcəli sürücülər üçün əla seçimlərdən biri ola bilər . Ehtiyaclarınızı və seçimlərinizi diqqətlə nəzərə alaraq, həyat tərzinizə və büdcənizə ən uyğun olan xüsusi modeli və seqmenti seçməyinizi tövsiyə edirik.
Son olaraq unutmayın ki, bu məlumat ümumi hesabatlara əsaslanır və hər avtomobilə uyğun olmaya bilər. Hər hansı bir işlənmiş avtomobil satın almazdan əvvəl hərtərəfli texniki yoxlama və texniki xidmət tarixçəsini yoxlamağa üstünlük verin.
Yeni xəbərlərdən xəbərdar olmaq üçün qeydiyyatdan keçməyi unutmayın!
https://autoreport.az/register
https://www.youtube.com/@autoreport_az
www.autoreport.az
Avtomobiliniz Qışa Hazırdır?
Qışa Hazırlıq: Avtomobilinizi Soyuq Havaya Hazır Tutun Qışın yaxınlaşması ilə sürücülər avtomobillərinin təhlükəsizliyini təmin etmək üçün bir sıra ö...
10 dekabr 2024
ƏtraflıFord Fusion (2013-2020) - Azərbaycan
2013-2020 ci illərdə istehsal olunmuş Ford Fusion haqqında ümumi məlumat:SEGMENTFord Fusion üslub, rahatlıq və sərfəliliyi birləşdirməklə məşhurlaşmış...
06 dekabr 2024
ƏtraflıKlass Brake System - Əyləc bəndləri
Azərbaycanda Əyləc Bəndlərinin Pioneri: Klass Brake System Azərbaycanda avtomobil sənayesinin inkişafı ilə yanaşı, keyfiyyətli və etibarlı məhsulları...