19 sentyabr 2024

Lexus LX 570 2012-2015 3-cü nəsil - Azərbaycan

Lexus LX 570 2012-2015 3-cü nəsil Haqqında Ümumi Məlumat

Seqment
2012-2015 Lexus LX 570 əla yolsuzluq imkanlarına malik premium lüks tam ölçülü yolsuzluq avtomobili kimi sürücülərə təklif edilib.

Rəqiblər
Mercedes-Benz GLS: Bənzər səviyyələrdə lüks və rahatlıq təklif edən, lakin daha idmana diqqət yetirən Alman rəqibidir.
Land Rover Range Rover: Yolsuzluq imkanları və klassik dizaynı ilə tanınan İngilis yolsuzluq avtomobili.
Cadillac Escalade: Təsirli ölçüsü və dəbdəbəli avadanlıqları ilə seçilən Amerika lüks avtomobili.
Infiniti QX80: Oxşar səviyyələrdə lüks və rahatlıq təklif edən Lexus LX-in yapon rəqibidir.

Korpus
Bədən quruluşu
Lexus LX 570 monokok çərçivəyə malikdir. Bu da xüsusilə yolsuzluqda avtomobili güvənilir idarə etməyə imkan verir. Belə dizayn idarəetmə və təhlükəsizliyə müsbət təsir göstərən yüksək bədən sərtliyini təmin edir, həmçinin ağır yüklərə tab gətirməyə imkan verir.

Bədənin əsas xüsusiyyətləri:
Çərçivə dizaynı: Bədənin yüksək möhkəmliyini və davamlılığını təmin edir.
Böyük Ölçülər: Geniş daxili və geniş baqaj təmin edir.
Yüksək klirens: Sizə yoldan kənarda olan ciddi maneələri dəf etməyə imkan verir.
Aerodinamik dizayn: Təsirli ölçüsünə baxmayaraq, kuzov aerodinamikaya və yanacaq səmərəliliyinə müsbət təsir göstərən kifayət qədər rasional formaya malikdir.

Şassi
Lexus LX 570-in şassisi istənilən səthi və yüksək yolsuzluq qabiliyyəti olan yollarda rahat sürməyi təmin edən mürəkkəb sistemdir.
Əsas şassi komponentləri:
Müstəqil Ön Asma: Yolda rahat sürmə və dəqiq idarəetmə təmin edir.
Müstəqil arxa asma: Sərnişinlərin rahatlığını artırır və yüksək sürətlə idarəetməni yaxşılaşdırır.
Hava asqı sistemi (bəzi komplektasiyalarda): Yol şəraitindən və sürmə rejimindən asılı olaraq avtomobilin rahat idarə edilməsinə imkan verir.
Tam ötürücü sistem: Əla yolsuzluq performansı və sürüşkən səthlərdə inamlı hərəkət təmin edir.
Mərkəzi diferensial: Torkun ön və arxa oxlar arasında müxtəlif nisbətlərdə paylanmasına imkan verir.

Mühərrik
2012-2015-ci illər arasında Lexus LX 570 adətən bir əsas mühərrik növü ilə təchiz edilmişdir.
Benzin V8 5,7 litr (3UR-FE): Bu mühərrik həmin nəslin Lexus LX 570 ilə sinonimi oldu. O, yedəkləmə və yolsuzluqda sürmək üçün lazım olan güclü dartma qabiliyyətini təmin edir.
Mühərrikin gücü adətən 383 at gücündədir.
Lexus LX 570 5.7L-nin 0-dan 100 km/saata qədər sürətlənmə müddəti adətən təxminən 7.5-7.7 saniyədir.

Mühərrikin əsas xüsusiyyətləri:
Böyük həcm: 5,7 litr yüksək güc və fırlanma anı təmin etdi.
Təbii aspirasiya: Turbo doldurmanın olmaması etibarlılığı və davamlılığı təmin etdi və eyni zamanda yanacaq sərfiyyatına da təsir etdi.
V formalı dizayn: Hamar işləmə və yaxşı mühərrik balansı təmin edir.

Üstünlüklər:
Qoşquların çəkilməsi və yolsuzluq üçün idealdır.
Aspirasiya edilmiş mühərriklər, ümumiyyətlə, turbomühərriklilərə nisbətən daha az xarab olurlar.
V formalı dizayn mühərrikin sabit və keyfiyyətli işləməsini təmin edir.

Transmissiya
Lexus LX 570, bir qayda olaraq, bir əsas transmissiya ilə təchiz edilmişdir.
8-Pilli Avtomatik Transmissiya ilə. Bu transmissiya güclü V8 benzin mühərriki ilə işləmək üçün xüsusi olaraq hazırlanmışdır və sürət qutusunun hamar dəyişməsinə, eləcə də qaz pedalına tez reaksiya verir.

Əlavə xüsusiyyətlər:
Ötürücülərin mexaniki dəyişdirilməsi: Bəzi rejimlərdə sürücü sükan çarxlarından istifadə edərək təkərləri müstəqil seçə bilər.
İdman rejimi: İdman rejimində transmissiya daha aqressiv işləyərək daha sürətli performans təmin edir.
Eko rejimi: Eko rejimində transmissiya yanacaq sərfiyyatını azaltmaq üçün ən yüksək sürət qutusunu seçməyə çalışır.

Asqı Sistemi
Əsas Xüsusiyyətlər:
Növ: Müstəqil ön asqı sistemi (adətən ikiqat dirəklər) və asılı arxa asqı sistemi.
Hidravlik sistem: Seçilmiş sürmə rejimindən asılı olaraq kuzovun hündürlüyünü və asma sərtliyini tənzimləməyə imkan verən hidravlik sistemlə təchiz edilmişdir.
Rejimlər: Avtomobili müxtəlif yol şəraitinə uyğunlaşdırmağa imkan verən bir neçə asqı sistemi rejimləri (Eko, Rahatlıq, Sport S, Sport S+) təklif edir.
Yolda yüksək səviyyədə rahatlıq və hətta yolsuzluqda da yaxşı idarəetmə təmin edir.

Salon
Baqaj
Standart konfiqurasiyada baqajın həcmi adətən təxminən 700 litrdir. Arxa oturacaqlar büküldükdə həcm xeyli artır. Daxili və baqaj bölməsinin dəqiq ölçüləri mövcud komplektasiyaya görə dəyişə bilər.
Buna baxmayaraq baqaj bölməsi yetərli qədər geniş ölçüyə malikdir.

Salon Materialları
Dəri: Oturacaqların üzlənməsi, qapı panelləri və digər interyer elementləri üçün yüksək keyfiyyətli həqiqi dəridən istifadə olunub.
Ağac: Mərkəzi konsolu, qapı panellərini və digər daxili elementlər üçün təbii ağacdan və ya yüksək keyfiyyətli imitasiya ağacından istifadə olunub.
Alüminium: Alüminium elementləri interyerə müasir və idman görünüşünü əlavə edir.
Yumşaq plastik: Rahat və toxunma mühiti yaratmaq üçün istifadə olunur.

Salondakı Texnologiyalar
Multimedia sistemi: Böyük sensor ekran, naviqasiya, premium audio sistemi, müxtəlif fayl formatlarına dəstək, smartfon inteqrasiyası.
İqlimə nəzarət sistemi: Hər oturacaq sırası üçün temperaturu fərdi olaraq tənzimləmək imkanı ilə çox zonalı iqlim nəzarəti.
Təhlükəsizlik sistemləri: ABS, ESP, çoxlu təhlükəsizlik yastıqları, parkinq yardım sistemləri, adaptiv kruiz kontrol və s.
Elektrik ötürücülər: Oturacaqların elektrik tənzimlənməsi, elektrik yük qapısı, oturacaqların elektrikli qızdırıcısı və ventilyasiyası.

Lyuk
Panoramik Lyuk: Bir çox Lexus LX 570 komplektasiyalarında daxili məkanı vizual olaraq artıran və təbii işıqla dolduran panoramik lyukla təchiz edilmişdir.
Lyuk elektrik ötürücü ilə təchiz olunub, bu da onu açıb-bağlamağı asanlaşdırır.

Ümumi Rəy
Lexus LX 570 dəbdəbəli böyük və tam ölçülü yolsuzluq avtomobilidir. Rahatlıq və prestij axtaranlar üçün əla seçimdir. Ailə və uzaq yol səyahətləri, şəhərdaxili sürüş üçün ideal və gözəl seçim ola bilər.

Qeyd!
Son olaraq unutmayın ki, bu məlumat ümumi hesabatlara əsaslanır və hər avtomobilə uyğun olmaya bilər. Hər hansı bir işlənmiş avtomobil satın almazdan əvvəl hərtərəfli texniki yoxlama və texniki xidmət tarixçəsini yoxlamağa üstünlük verin.

Yeni xəbərlərdən xəbərdar olmaq üçün qeydiyyatdan keçməyi unutmayın!
https://autoreport.az/register
https://www.youtube.com/@autoreport_az
www.autoreport.az

Hava Filtri

Avtomobilin Hava Filtri Nədir və Niyə Vacibdir? Avtomobilinizin hava filtri kiçik və əhəmiyyətsiz bir hissə kimi görünə bilər, lakin o, mühərrikinizi...

22 oktyabr 2024

Ətraflı

Mühərrik Şamları

Mühərrik Şamları Nədir?Mühərrik şamları  daxili yanma mühərriklərinin mühüm hissələrindən biridir. Mühərrik silindrində, yanacaq və hava qarışığı sıxı...

21 oktyabr 2024

Ətraflı

Mühərrik (motor) Bloku

Avtomobilinin Mühərrikini Kəşf ET! Mühərrik hissələri bir-birini tamamlayan və avtomobilin düzgün işləməsini təmin edən bir sıra kompleks elementlərdi...

11 oktyabr 2024

Ətraflı